April 23, 2012

4th monthlyversary

Alhamdulillah, saya dan suami sudah bersama hampir 4 bulan tetapi rasa macam baru je kami di satukan. Kalau nak diikutkan tarikh masa nikah mesti sekarang tengah berdebar dan dalam masa yang sama gembira utk di ijab kabulkan pada hari yang bersejarah ini. Sangat rindu kenangan itu. Kenangan manis sepanjang hidup maybe. Hee, ;). Ok bukan sepanjang hidup la tp most of my life, cewahh..

Even 4 bulan kami bersama banyak mengajar erti perkongsian dalam membina sesuatu rumahtangga. Saya yang paling banyak merajuk dan suami sabar je layan karenah saya. Sampai saya selalu terfikir apa yang tak kena dengan diri ini. Tapi itu membuatkan saya lebih banyak membaiki kesilapan diri. Perempuan itu hati dan perasaannya sentiasa berbolak balik dan sukar untuk dimengertikan. Lelaki lebih simple and relax, even bnyak yang perlu difikirkan untuk mengemudi bahtera perkahwinan ini.

Sedang menaip blog ini hati saya tiba-tiba jadi sebak. Terlalu banyak untuk diungkapkan tapi tak terluah because of pengorbanan. Untuk kami yang percintaan jarak jauh, weekend amat dinantikan. Pada mulanya sangat perit untuk dilalui tapi Allah mengedalikan hati hamba-hambaNya yang berdoa kepadaNya dengan baik dan saya beransur-ansur boleh menerima even tidak sepenuhnya. Semoga Allah cekalkan hati kami agar tidak rapuh. Nauzubillah.


To my beloved husband I know you read my blog this wishes for you:

..:I'm appreciate what you had done to me:..
..:I love you so much:..
..:Bersabar lah untuk beberapa ketika ini, it is hard time for both of us:..




p/s: EMOSI dalam BAHAGIA



No comments:

Post a Comment