November 13, 2012

TV Samsung baru

Salam,

Hari ni, tiba tiba je suami ajak keluar. Mula mula hajat di hati nak beli DVD Player nak letak dalam kereta. Pergi giant je untuk survey harga dulu. Alih alih tengok TV. Memang dah lama nk beli dan before ni survey je dulu. Fikir fikir balik better beli TV boleh guna untuk masa hadapan bila dah ada rumah nanti. Dan yang sangat berbaloi baloi tu ada promosi sempena deepavali apa lagi terus lah beli. Alhamdulillah kami suka sangat. 

Di bawah adalah rupa TV nye.




:: Kami pilih jenama Samsung, kerana jenama ini adalah yang terbaik untuk barangan elektronik. Senang cerita no 1 di antara jenama yang lain lain. Nak cerita sikit mengenai details TV ni. Of coz LED bukan LCD. Ini kerana kualiti LED lebih bagus. Boleh connect dengan handphone yang ada HDMI. Suami punya handphone ada, ok la kann. Dan lagi ada USB port. Size TV 32". So multifunction lah TV ni. Urgghhh, tak sabar sabar nak tengok hasil dia. ::




:: Setelah dipasang siap, inilah rupa TV nye. Besar, gambar yang berkualiti dan sound pun bagus. Boleh la tengok midnight movie berdua dengan suami selalu. Lepas ni jarang la saya keluar bilik. huhuhu, ;). So, after ni akan lebih banyak lagi barang barang Samsung yang akan menyusul. Sebab dah percaya dan terbukti akan kehebatan Samsung, dah tak pandang jenama lain. Hehehe. ::




Enjoy cuti sekolah ni, bersama suami,yeayyy!!! ;)


No comments:

Post a Comment