August 30, 2012

My first lunch hour

Salam,

Hari ini excited pergi kerja. Huhu, excited ke? Takdela sangat juz memikirkan besok cuti, hati pun rasa gumbira. Bolehlah berehat rehat sambil mengqada' semua tido yang tak cukup tu. Hehe, ;)

Let's start the story. Saya berpuasa nazar start hari Isnin hari tu sampai Rabu. Then hari Selasa my practical mate request ajak makan kat tempat yang soooo special yang kami semua tak pernah makan lagi. Saya cakap la "oit, tnggu la aku habis puasa nazar dulu." FYI, puasa nazar saya adalah 3 hari.

So inilah kali pertama saya nak pergi makan makan bersama mereka after sebulan berpuasa plus seminggu cuti beraya. Kami pun decide hari khamis mahu pergi makan sedap sedap kat tempat special tu la. Hehe nak tau la tu. kan? kan? kan?

Ok today tepat jam 1, kami berjaya jugak menjejakkan kaki kat ????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Taraa!!!!



SUSHI KING


Sushi King ni kat area Giant Nilai. Before pergi sempat lagi Google Search apa menu yang best best kat situ dan harga supaya jangan over budget. Sangat lah excited sebab before ni juz tengok n lalu je tak tau la sapa yang selalu pergi tu kan. But for me this is my first experience.

Layan gambar dulu ye:

..:sedap rugi tak cuba:..

..:next time nak try yang ni,i called it 'makanan pusing-pusing' tapi maybe with my hubby, sbb my hubby pun tak pernah makan lagi haruslah berdating dengan cik abg nanti ;):..

..:yuhuu ini set meal saya tapi lupa nama dia dalam bahasa jepun. Ada ikan salmon, chicken, crab n nasi, serius kenyang gilos TOTAL RM 20.00 include tax:..

..:hehe, menunggu menu sampai ini lah keje kami. Let me introduce kat atas belah kiri tu k.aishah senior kami pegawai sambilan di usim, sebelah eika, kat bawah belah kiri ainil dan saya yang overr:..

..:bergambar dengan set meal kami. sangat sedap okayy. tak tipu, u olls should try:..


So, camner?? Terliur dah ke..Hehehe, pastikan before pergi perut anda kosong dan kebulur tahap 3 hari tak makan supaya tidak membazir bila dah makan sedap sedap dan bayar mahal mahal. erkk!! Over je saya kan. But that's true. Bolelah bagi dalam 8/10 markah.

Ok, until then. Enjoyy your holiday. Take care!


"SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN. SEMOGA MALAYSIA AMAN DAN MAKMUR SERTA DIBERKATI ALLAH"




No comments:

Post a Comment