July 08, 2012

My besday present was arrived

Hai.

Morning peeps. Is it still Monday blues? Hohoho, ;0. Hari ni saya sangat rajin. Pagi pagi lagi dah bangun, sahur dan siap siap teman suami hantarkan mak mertua saya ke Jelebu untuk bekerja. After that hantar saya then suami terus pergi kerja. Itulah rutin kami setiap hari Isnin. Suami sangat bertangungjawab, Alhamdulillah.
Saya, suami, mak mertua dan adik ipar puasa sunat hari ni. Adik ipar rajin siapkan sahur for us. Thanks to her.

So, back to the story. Besday present telah selamat sampai kelmarin. Cepat kan?? Sedangkan besday saya, tu diaaa lambat lagi. Tapi hadiah dah dapat dulu. Tapi ada reasonnya yang tersendiri. Jeng jeng jeng. Nak tau ke? Later on la ye. Okayy, this is the parcel.(Lompat keriangan)

..:pandangan hadapan:..

..:pandangan tepi:..

Sangat teruja melihatnya. Kan? Kan? Hadiah ni dah selamat dibuka pun. Kandungannya pun saya telah dapat tengok dan rasainya sendiri. Tapi saya akan buat entry khas untuk hadiah ni. Kenapa? Kenapa? Kerana ianya adalah sesuatu yang sangat berguna dan manfaatnya untuk perkongsian bersama. Tunggu perubahan pada diri saya dulu. Ha, tu dah bagi sikit hint. Agak agak apa dia? Tunggu!!!



p/s: It's already July.

No comments:

Post a Comment