May 08, 2012

I am pink lover

Hai,

Actually mahu ceritakan yang saya ni peminat warna pink. Tapi kalau tengok saya ni takdela banyak koleksi warna pink. Saya ni jenis yang ada semua warna. Tak tau la sebab apa kan. Maybe nak lebih versatile kan dengan gaya, baju n warna.

Selain itu, baru baru ini saya ada satu perasaan macam suka sangat shopping. Kalau shopping tu habis banyak duit la kan. Tapi bila tengok semua barang yang kita beli tu adalah dari minat sendiri kita akan rasa ada satu perasaan puas. Bahaya ni. Dulu tak macam ni pun. Lately term shopperholic tu dah masuk dalam diri. hish..

Ok back to the track, even tak nampak sangat yang saya suka warna pink, konon nampak natural la gitu. Tapi bila pilih barang mesti akan utamakan warna pink. Warna pink ni pun akan membuatkan kita lebih segar dan seolah olah masih remaja.hihihi.

xxxxx

Oh ye disebabkn saya peminat warna pink. Saya telah membelikan suami bju warna pink. Even saya tau suami sangat anti warna pink tapi takdelah sampai tak izinkn saya minat pink. Cuma dia sahaja la, tak effect orang lain pun. So, disebabkn saya dah beli bju tersebut suami pun pakai. Tak sampai hati tengok muka isteri monyok je.



Dan juga saya penah berangan angan untuk decorate bilik dgn warna pink selain merah agar still kelihatan romantik tapi dalam masa yang sama comel comel. Begitu juga kalo miliki rumah dan kereta sendiri nanti. Saya akan selitkan warna pink dalam certain certain part, InsyaAllah.


Betul ke yang minat pink ni perempuan je? Dan kalau lelaki peminat pink maknanya jambu or gay. Pada saya takla kalau lelaki tu pakai pink dia akan nampak lebih bersifat kelembutan, manja dan baik je. Tapi bukan lah pink yang striking biarlah warna pink yang lembut. So lelaki silalah minat pink juga. Sila ubah persepsi anda ye. Hahaha. Terpulanglah saya saje provok.Suka suka.

Pink melambangkn kelembutan, kecomelan, kesegaran dll untuk si pemakai. Dan si pemerhati janganla annoyed plak memandangnya. Itu kan minat masing masing.

Oh ye blog ni ditaip semasa atas bas dalam perjalanan balik kerumah. So sebab lambat lagi sampai agak boring boring dalam bas tu yang dok taip sorang sorang ni. Saja nk bagitau yang saya suka PINK!



p/s: P.I.N.K comel, :)

2 comments:

  1. hehe..my bilik fully pink..caye tak??
    datang la rumah..haha..anyway..dah letak balek dah blog update u dalam mine..

    ReplyDelete
  2. hehe, caya dah penah tido pun kat bilik u tu..hehe nice2...orite, tq..

    ReplyDelete