May 04, 2012

Bergelar seorang pelajar@menuntut ilmu

Salam,

Sekarang ni jam menunjukkan jam 1:14am. hohoho. (mata dah ngantuk, badan dah letih). Ini bermakna sudah bermula untuk stay up di setiap malam untuk menyiapkan segala assignment. Untuk semester akhir ini put more effort. Iyelah lepas ni dah tak hadap buku dan assignment ni semua. Masa depan pun tak tahu macam mana. Hope, semuanya adalah yang indah-indah belaka. Aminn..

So, teruskan perjuangan yang tinggal sedikit je lagi ini. Semoga dipermudahkan urusan untuk saya bergelar student graduated in degree level dan kuat kan semangat untuk menghabiskan pengajian ini.


Untuk beberapa minggu yang tersisa ini, setiap minggu pasti ada presentation, test, submit assignment dll. Walaupun penat kalau buat dengan bersungguh-sungguh saya rasa itu adalah hari yang bermakna bagi saya. Tidur pun lena je. Ini dibuktikan kalau seseorang itu menggunakan hari-harinya dengan perkara yang berfaedah itu adalah satu kepuasan yang tak dapat digambarkan. Lecturer saya pun cakap begitu. Tapi kalau hari-hari pack pun letih jugak, biarlah berpada-pada ek??hihihi, ;)

So this words sangat bagus untuk diucap sekarang:

"Semoga berjaya!
Go! go!
Chaiyo! Chaiyo!
Gambatte kudasai!
Good luck!
Basha'!"

hehe, ini memang betul takde kerja. Ok stop here!




p/s: Gud luck kepada kawan-kawan seperjuangan. Semoga sama-sama berada di pentas konvo nanti. InsyaAllah.;)

No comments:

Post a Comment