February 11, 2011

Rebut RM100 dalam contest pic hitam putih paling cool !

got tagged contest from yana..


CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !



Photoshoot Konvo bersama Fyth di Putrajaya


okay sebelum tu jom kita baca syarat-syarat nya dulu ya~

1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni (DONE!)

2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni(DONE!)

3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !

"Kalau saya menang RM100..saya nak simpan je duit tu biar berkepuk kepuk dalam bank. ehehe, xdela saya mahu makan Kenny Roger Roaster, Secret Recipe n Pizza Hut bersama cik abg. rase rasenye cukup tak?..;P"


4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !

fana
julia
ain
zul
ibu-uwais-ameenah


5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011

p/s: "SEMOGA BERJAYA"

2 comments:

  1. awak,thanx sbb sudi follow blog alief..alief dah follow awak juga.menandakan kita sudah mnjadi sahabat blogger..do keep in touch taw..alief insyaAllah akan selalu baca sini..thanx sbb sudi kawan dgn alief yg kuat ngarut ni..

    ReplyDelete
  2. salam , hye :) terima kasih sebab join ya .good luck :)

    ReplyDelete