June 05, 2010

aku rindu sama kamu

to fana, yana, has, aiffa n semua ex clas mate aku:

hurm..aku rindu sama kamu,
bila mahu ketemu ye??
ape citer dgn fourth date tu??

even aku jarang msg or komen2 dkt fb,
xbermkna aku xrindu2 ya,
aku jd a good stalker korang tau x,
evryday update ape xtvt yg korang buat,
hope korang semua hepy la cuti ni,
spent sebanyak masa dgn org2 yg kamu syg..

oh ye sory aku x update kat blog kita,
blog aku pun jarang2 updatenye,
later on la eh..

so, ini gmbar2 kamu semua:



(as usual ini fyth di Putrajaya)


(aku n has di dinner Kruise)


(yana n aku di seminar pengurusan rekod)


(fana n aku di Pizza hut)


(aku n aiffa di kete kabel)


(candid: ini ex classmate)


(candid lg,=p..)

...
...

"org kata kalo kita rindu seseorg,
itu bermakna org itu pun merindui kita juga.."





p/s: one more things, kalo rindu smpaikan la doa agar org yg kita rindu itu bahagia n sihat selalu.

No comments:

Post a Comment