February 12, 2010

aku harus kuat

utk org yg nilai aku,
utk diri aku sendiri,
n paling penting utk Allah yg aku Agung,
percaya apa yg aku buat
percaya apa yg aku fikir
percaya apa yg aku tahu
"jgn takut pada khayalan yg aku sendiri cipta"

aku kena sedar diri
jgn pentingkan diri
org nilai aku buruk
itu makna aku harus berubah
nilai Allah penting
tp nilai org sekeliling kdg2 menunjukkan apa yg Allah nilai aku
so itu aku perlu amik kira

aku bodoh
kalau aku buat lg
mmg aku bodoh tanpa perlu dinilai lg

ini adalah utk org2 yg aku syg
family, org yg nilai aku, diri aku sendiri

special thanks to
org yg nilai aku,
ceramah pd aku,
bincang dgn aku,
nasihat pd aku,
sedarkan aku..


p/s: org sekeliling aku tlg la aku agar Allah nilai baik pd aku..dan aku perlu tlg diri aku sendiri..

No comments:

Post a Comment