February 14, 2009

~sukan IMS~

attention 2 all blogger..

aku nak bgtau korang yang sab2 n ahad ni aku busy+penat+tension+sedih..[..huhu..]..dah la dgn assignment x siap ag, nak kne handle sukan..adoiyaii..pnat otak aku kne bekerja non stop tau x..

tp aku enjoy spnjang sukan ni berlangsung..yela mane x enjoy, aku la player, aku la referee, aku la penjaga masa, aku la tukang catat markah..boleh dikatakan muka aku la spanjang mase dkt court bola jaring 2..aku hrap team aku mng..kalau x aku mesti kecewa sbb team aku rajin training stiap ptg..

actually, bnyak ag keje yg aku buat tp kire halal lah..keje tanpa gaji mmg mcm ni..xde sape pun nak hargai..[huhu..huhu..sedeynye]..mlm 2 kan aku rase mcm p'gelangan tgn aku yg belah kanan ni mcm sakit je..xtau la sbb ape..maybe mase maen bola jring 2 kot..[agresif ke aku maen..ermm..entahla..]

special thanks aku utk kwn2 yg bnyak tlg aku dalm siapkan bendera, sepanduk dll..has,fana, yana n all "team orange"..aku berbangga ngan korang walaupn ade yg x participate..[..muuaahaahaa..kecewa shhiiot..]..jasa korang amat dhargai..

sume gambar2 skrg xde kat aku..so, korang kene tunggula sampai aku dpt gmbar 2 bru leh msukkn dlm blog..[..sorry..]

wokey, nanti korang komen la ape yg aku post ni eh..bt pnat je aku spend mase tuk tulis blog ni kalu korang x komen kan..[..hehe..ckp supportive kan..]..ok ade surprise utk some one last week ni..nanti aku post kan blognye ye..tunggu..[..hikhik..]

No comments:

Post a Comment