February 11, 2009

~cerita semalam~


welcome back guys..

nak story pasal citer aku semalam la tp..[hehe]..ptg smalam after wat blog aku g jogging with my roommate barbara a.k.a ara..dye ni mmg terror berlari jarak jauh so dye scara x lngsung sudah menjadi coach x rasmi utk aku lpas 2 round gak la, ngan dye ni non stop tau x..[garang gler n agak psycho]..2 ara thank coz being my best roomate n illegal coach..[hahaha]..

ptg 2 gak g tgk geng aku training bola jring tp dyeorg klah ngan dak part 3..[ape citer ni beb??]..xpe2 ade mase ag utk training..[chaiyok2 my frends]..sdg aku syok tgk dak ni maen ade la sorang mamat ni agak kuang ajar men bola tampar pas 2 bolanye kne kpala aku..adushh tension aku..dah la x mintak maaf pon..mmg nak kne sound..[sabor je la!!!]..

then nak story agi ni, mlam 2 tgh syok2 wat asignment tbe2 dtg msg kne g meeting IMS.. pehh mlas gler nak attend tapi aku g jgk la kan..[coz aku ni xco yg bertanggungjwh..pasannyer]..asgnment aku 2 terpaksa ditangguhkan keesokkannya sbb aku nye bateri tnggal 1 bar je, kne cas dlu..[bdan pon ade batri gak tau..]

ok guy stop here, klau nak tgk pic kteorg time ptg 2 nanti aku masukkan dlm blog ni..tunggu....!!!tp kalau nak tgk yg lbey best g view blog ateen at www.sillybilly.blogspot.com..2 pon klau dye ade msukkan la...[hehehe]

No comments:

Post a Comment