October 01, 2012

Kejutan dari suami dikala menyiapkan report


Salam,

Hari ni dah Selasa 2 Oct means lagi 2 hari submission date practical report. Huhuhu, tak sabar neh nak hantar dah taknak tengok dan mengedit je. arghh!!! psiko gile bile kene wat report tebal tebal nih.

Hee, malam tadi sedang saya khusyuk menyiapkan report saya edit itu ini tambah apa yang kurang suami cakap dia nak keluar sekejap atas urusan bla bla bla la kan... Nak tau ke? (hepp..Jangan ngade ngade).

So saya pun cakap ok since saya pun ada kerja nak buat kalau tak memang kene angkut sekali la jawabnya. Lepas salam salam semua saya pun continue la wat report neh.

Then suami balik. Saya tengok sekilas dan buat kerja sambil borak itu ini. Mata fokus kat laptop that time. Tiba tiba...




Suami hulurkan,




this sweet chocolate.

Wah, nangis laju laju sekarang. Keterujaan mendapat choc di waktu stress sangat membahagiakan.

Choc memang fav saya, suami pulak kurang makan choc ni, saya pun tak tau kenapa. Tapi saya suka dapat makan banyak banyak.

Hehehe, after dah siap kerja, watching movie together dengan suami. Sebab dok melayan report, turn suami pulak untuk bermanjaan dengan saya. Malam tu wish nak tengok Love Romantic movie, so tukar punya tukar Channel nah cerita Snakes on the Plane je yang ada.

Ala, cerita yang banyak ular masa dalam kapal terbang tu. Tak logic pun ada.

Cerita adventure lak tu, even dah banyak kali tengok tapi still takut. Sambil tengok kejap kejap pegang tangan suami sebab terkejut.

Huhuhu, kira romantic la sebab kali ni tengok cerita ni berdua dengan suami sambil makan choc sampai tertido tido. Midnight movie la katakan. Sedangkan depan tv je.

Hari ni jugak akan turun Shah Alam nak print, buat hard cover then submit. Semoga dipermudahkan urusan. aminnn.


p/s: Nak berjalan jalan di Shah Alam bole?

No comments:

Post a Comment