January 11, 2011

Geladangan di kampus ini

dah masuk semester baru rupenye. so means, sudah part 4 aku skrg. that i am super senior? ahaha. it's too much. ok shut up tak shut up sudah masuk tahun baru dan semester pun baru. bnyak sudah azam sampai tak tercapai dek akal cuma doa yg mampu ku lafazkan.

rindu. yup, masing2 sudah sibuk. dan aku pulak dek terlalu rindu cuba utk menyibukkan diri agar hari2 yg dilalui dgn gembira walau kdg2 terasa pahitnya. sudah terasa sedikit matang dari dulu yg mcm keanak anakan smpai lemas dan rimas di buatnya. oh jgn slah fham rindu itu luas ertinya bukan pasal rindu pd kekasih saja (hee, walau itu yg sebenarnya) rindu pd keluarga itu yg harus diutamakan.=)

mimpi. dah bnyak kali aku mimpi di tempat baru ini. sedih, gembira dan menakutkan pun ade juga. buat tido aku sedikit terganggu. tp hadapi seorng sbb tahu bila siang muncul baru la ada sedikit keberanian utk hadapi hidup ini. that's y la ada siang sbb adenye org yg mcm aku ni.

hidup ini walau terasa panjang, sbnarnye semakin pendek. bumi pun sudah semakin tua. umur pun xtau panjang ke pendek. cuma selalu di igtkan jgn smpai terleka walau empunya diri ini mmg pelupa.

oh ye, cerita gembira reunion fyth-az. hehe, awl lagi sudah wat reunion. itu pun plus nak celebrate besday yana. lain rasenye, bile masing2 sudah punye personaliti dan imej yg baru. buat aku diam agar dpt sembunyikan rasa yg x berapa enak itu. bukan x enak apa cuma aku di salah ertikan.

leteran sudah semakin berjela itula selalu x update blog ini la jdnye. tp xpe aku suka je mcm ni biar org tertunggu cerita2 aku. bajet ade org baca ek. oh ye doa, doa ringkas utk semua yg aku syg. luas tu agar semua dpt rasanye. Semoga Berjaya dan Selamat Walau Di mana Berada. aminn..


p/s: kesian hati. utk memahami dan menggembirakan, hati ini yg menjadi mangsanye. biarlah kalau sabar itu manis di hujungnya.

1 comment:

  1. selamat menjadi senior..kalau free,,awk dtg la blog saya..kalau baik hati time singgah tu,,follow la ye..mesti follow gak..hehe..kidding..u follow,i follow u back.hehe..
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete