December 10, 2010

senyum lebar tapi jgn smpai leka..;)

hari yg indah buat aku dan i/Allah for all kwn2 aku. so, pg td aku dikejutkan msg by yana. then, too excited n nervous to check my result exam. but, in my email inbox xde pun email from uitm. sedikit hampa dan menambahkan nervous di hati. it's ok aku off laptop then bersiap g kemas2 dgn mak sambil dlm hati still thinking of result exam.

after tgh hari, check ag. now, aku msg ateen n ateen gtau g check kat spam. after check it out.. ALHAMDULILLAH, bersyukur di atas kurniaan yg xterhingga, gembira.=)

tahniah buat diri aku sendiri n tahniah buat kwn2 aku juga. n terima kasih pd ALlah, utk keluarga yg doakan kejayaan ku ini begitu juga dgn kwn2 yg laen. Semoga sem2 yg akan dtg akan bertambah cemerlang. amin..


p/s: igtkan aku seandainya aku terlalu leka sampai t'lupa. nauzubillah.

3 comments: