October 01, 2010

raya kali ke 2 dlm bulan Syawal

hari ni jumaat, so mlm ni aku cam org bdoh duk sorang2..huhu.yela nak blik xdpt so ape lg duk umah jela..plan nak kuar pun xjd.kalo kuar pun duit xdok..ish, malu la nak mintak kat PAMA.malu ke??ntahla..dah besar cenggini pun xleh nak independent.ish3.

sbenarnye just nak gtau yg hari ni raya bg aku.xtau la org len cmner.oh,mksud aku pose 6 dah abes.
Alhamdulillah berjaya juga aku mhabiskan dgn sisa2 kekuatan yg ada.nak diikutkan mahu je hari2 aku ngadap kedai popia n kopok lekor yg ada depan fakulti 2.pergh..sedapnye!!!

walo asgnment belambak tp weekend tetap jgk mampu dduk mhabiskan waktu tnpa ada hala tuju.dan meqada' smua tido yg xckup mase clas berlangsung.nama pun cuti so kne la rehat jgk kan.dgn next week yg jdual sgt pdat.huhuhu.buat aku makin stuck xtau nak wat ape.

after this mahu layan movie bersama housemate.ada tetamu malam ni.huhuhu.sedang menanti kedatangan beliau rase tidak sbar melihat perubahan pd kwn ku itu.walo xrapat mane pun.hahaha.=p 


p/s: life must move on =)



No comments:

Post a Comment