October 19, 2010

fuhh

erm, setelah hampir 4 bulan belajar dan belajar, rasa sekejep je berlalu.now aku sedang berehat di rumah utk m'habiskan cuti study week.xdela rehat sgt pun.busy je kat umah ni tolong ape2 yg patut.

so, next week sudah final exam. walau hanya ada 3 paper nervous nye still sama yela kan skrg sudah degree level xsama masa diploma dulu. aku agak rasa risau memandangkan aku masih xde mood nak study n xbape nak msuk apa yg aku baca.huhuhu hati dah gelap ni dah lama xngaji gamaknye.=p

hee, juz kidding. yg harus aku buat belajar je selagi terdaya paksa dan terus memaksa agar xde penyesalan di masa hadapan. doa itu semestinya. tawakal itu masa nak tgk result la kan.ahaha.dan sokongan org2 di sekeliling itu penting especially mak n abah. yela, kejayaan ini aku nak hadiahkan utk mak n abah so kne la buat betul2 nama pun nak bg hadiah. kne la cantik luar dan dalam baru bermakna.

utk kamu2 yg seperjuangan dgn aku. semoga berjaya di dewan exam. sama2 doakan agar kejayaan itu milik kita.aminn..


p/s: hanya buat yang terbaik..

No comments:

Post a Comment