June 11, 2010

Alhamdulillah~~

syukur Alhamdulillah..
utk yg pertama diatas keptusan yg aku perolehi utk semester last ini,
dan utk yg ke 2 berjaya hbiskan diploma..grad on time =)

dalam menanti debaran menunggu result,
ada kesulitan yg terpksa aku lalui,
tp Allah itu Maha Kaya selepas sedih,
Dia bagi gembira dan mampu m'buat aku tersenyum..=)

sesungguhnye ketenangan itu amat sukar utk dicari,
ketabahan dan kesabaran itu amat ssh utk dilakukan,
tp aku seorg manusia yg nak xnak harus tempuhinye juga,
dan mendoakan yg terbaik utk org yg pling aku syg..

terima kasih yg xterhingga:

pada emak dan abah yg telah memberi bnyak pengorbanan terhadap aku,
pd adik beradik aku yg selalu mendoakan kejayaan aku,
lecturer2 yg menolong aku,
kwn2 yg sling bantu dlm pelajaran,
buat nurhafiz yg bnyak bg semngat pd aku,
dan pd sesiapa yg mendoakan kejayaan utk diri ini,
dan hsilnye kejayaan itu amat bermkna bile dtpt dikongsi berama org2 yg kita syg..

utk kalian aku doakan:

"Semoga Allah mengurniakan kebahagiaan dan kejayaan hidup di dunia dan akhirat dan berbahagia di samping org2 tersayang..Amin Yarabbal Alamin.."


p/s: kejayaan itu amat manis bila melihat emak dan abah gembira..itu yg lebih penting..i luv u emak n abah..

4 comments: