February 03, 2010

kemenangan


: berjaya smpai ke puncak:

entry ini adalah utk gunung dato'
yg secara xsengaja aku daki bersama pendaki2 yg sgt sporting
sudah lama utk mendaki
at last tercapai juga hasrat aku itu

1st time nak daki, pergh rasa mcm nak give up je
but dgn semangat yg ada aku berjaya melepasinya
hampir sampai ke gunung sudah terasa angin sejuk
makin laju langkah utk menyaksikan sendiri keindahan yg xdpt dbyangkan

sepanjang perjalanan sempat merakamkan pelbagai aksi
huh, sungguh comot aku pd waktu itu
dan aku juga adalah sebusuk manusia dgn peluh yg mengalir tnpa henti
terasa lemak2 berkurangan

percayalah,
satu kenikmatan apabila menjejakkan kaki di puncak gunung
segala penat lelah terbang hilang menyaksikan
pemandangan yg indah dari puncak gunung

sungguh,
ini adalah pengalaman pertama aku
kegayatan terselah di setiap pose
yg sempat dicapture oleh setiap lensa kamera
biar apa org nak kata asalkan
aku sorang yg tahu kegembiraan pd ketika itu

utk korang,
mendaki gunung adalah cabaran yg menguji fizikal n mental
semangat harus ada agar kita x ditinggalkan
alhamdulillah semua selamat pergi n sampai dgn jayanya
aku berbangga dgn korang n of coz myself
n thanks to 'amuk' kerana beri aku peluang ini,,



: fyth berjaya ke puncak :



: semua ini adalah pendaki perempuan yg sgt kental n chill :



: 13 pendaki yg sukses..rindu korang semua :



p/s: aku menjadi addicted utk mendaki gunung..sungguh aku rindu pd gunung..=)malaysia boleh!!!

No comments:

Post a Comment