February 05, 2010

di suatu petang

sedang menyiapkan assignment en.ezan
kepala buntu
masih xpercaya
betul ke dlm seminggu
ade 2 quiz, 1 test n 2 assignment yg nak dihantar??
yg telah di inform melalui khidmat pesanan ringkas (SMS)

masih dlm keadaan terkejut
sbb otak x boleh berfungsi dgn baik
hati resah
bdan penat
jiwa kacau

argh!!aku kena kuat
ini sem last
do the best
cabaran ini harus ku hadapi
buat pelan2
doa bnyak2
Allah akan permudahkan urusan

by the way
post b4 ni ditujukn khas bt kwn aku
yg dilanda kesedihan
n perlukan sokongan

semua pun sedang sibuk
semua pun sedang happy
when the earth turn back
semua pun sedang sedih
semua pun sedang lengang
why not setengah sibuk
n setengah lengang
setengah happy
setengah sedih
mane yg korang rasa ok??

utk aku
biarlah semua sedang sibuk
semua sedang happy
agar yg lengang xkan terasa sunyi bila semua sibuk
agar yg sedih xkan nangis bila semua happy
dan yg sibuk xkan tinggalkan yg sunyi dlm keseorangan
dan yg happy xkan lupakan yg sedey

but live must have give n take
kena telan walau pahit
sebab hidup ini ditentukan bkan menentukan
merancang tp yg dirancang itu ada baiknya

jatuh bngun itu pasti
gagal berjaya itu usaha
senyum nangis ekspressi wjah
jiwa dalam sorang yg tahu

banyak dah membazir waktu
aku mahu fokus balik

p/s: jd mnusia yg baik utk manusia yg baik2 jugak..usaha jd yg baik agar jd yg terbaik..baikkah aku??Allah yg menilai aku..tp aku tahu diri aku..

No comments:

Post a Comment