January 21, 2010

kebosanan or accidentally

tnggal beberapa jam je lg
mau ku tinggalkan kampus uitm ini
selama 3 hari..
mau berjumpa dgn fmily
yg almost one month xjumpe
n mau citer mcm2 kat dyeorg ape yg dah jdi

as korang sume tau yg aku sdg mnjalani proses diet yg sgt mnyeksakan
haha..
mcm2 dugaan terutama tgk kwn2 mkn
tp bt xtau je sbb nafsu mkn pn xbpe nak ade
antara menu mknan yg nak sgt dmkn if dah abes diet:
:mee sup (benteng/uptown)
:mee soto (dining)
:megi kari (mau mkn sama2 dgn rumate)
:kue tiow hongkong (restoran us)
:nasi goreng kg + ayam goreng (pasar malam punyer)
:nasi tomato n nasi ayam (kedai 1st kt uptown)
so, the latest berat skrg 5.kg from ...
hee, still rahsia..

next, rasa trauma utk drive d waktu mlm
minta maaf sgt2 kat couple yg bwk mtor time 2
coz hmpir xcident kan dye
citer dye gni
time nak blik from outing around 9.30pm
mmg x t'fkir pn nak himpit motor tersebut
coz time 2 tgk cermin sisi ada kereta laju
then 4 safety terpksa himpit ke kiri
n hmpir m'accident kan couple tersebut
rase cuak gile time 2
xcya tnye has, fana n aiffa
dyeorg saksi kejadian
cpt2 naikkan cermin tngkap
coz dyeorg mrah giler kat aku
segamat..segamat..
mcm2 la ko ni

about 4 days,
hari yg sunyi bg aku
kdg2 aku sedih nape hidup aku kdg2 sunyi
but aku yg rase n aku realize yg sunyi itu ada hikmahnye
n aku lalui dgn cara aku sendri
yea, bukan selalu kite sunyi
so kalo anda sunyi jgn salahkan Allah or keadaan
coz Allah sgt baek dye bg kite bnyak x sunyi drpd sunyi
btol x??

don't blame at anyone,
but blame 4 ur self
that not create anything,
that will become cheer at ur own life,
coz the way u create something
is important 2 make urself smile..



p/s: sgt menghargai org2 yg dsygngi..n slalu b'doa agar diri ini juge akan dhargai..
nothing la..

1 comment:

  1. tyma:antara menu mknan yg nak sgt dmkn if dah abes diet:
    :mee sup (benteng/uptown)
    :mee soto (dining)
    :megi kari (mau mkn sama2 dgn rumate)
    :kue tiow hongkong (restoran us)
    :nasi goreng kg + ayam goreng (pasar malam punyer)
    :nasi tomato n nasi ayam (kedai 1st kt uptown)


    perghhh..bagus2,ade 'can' nk tmbah berat lagi tu..hehe
    alhamdulillah,nyaris2 xde ape2, biasela tu bwk kete, kdg2 xpasan, yg penting sume ok n amek iktibar

    n thanks for all!

    ReplyDelete