March 15, 2009

Malam Cemerlang + Akademik


wah..!!!cantikkan gambar ni..[..huhuhu..]..aku copy kat ims pnye blog jgn marah..korang sume jgn xdtg tau..pnt kteorg yg exco ni plan yg best2 utk korang smua..tema kali ni retro..korang dah dapat bju ke blom??aku nk gtau korang yg aku dpt sponsor bju drpd someone..[..ain x wingmate aku dulu..]..cantik tau..nanti aku postkan gambarnye ye..jgn jeles kalau aku lg meriah mlam 2..[wawawa]..

so, kpd group aku..[..fyth team??..]..dgr citer smua bju gempak mlm 2..siap ade gaun2 lg..tp aku sdey sbb xbnyak mase nk luangkan dgn korang..mlm 2 mesti aku kne buat2 busy walaupn sbnarnye keje aku juzt tgk org mendaftar je..[..2 pn rse dah pnat gler..]..

nanti make up tbal2 eh..pkai spek mate yg bsar2..bju bunga2..n sluar kembang bwah..bru lah boley jd King n Queen of the night..[..wah sape kah yg bertuah 2..]..

aku as "exco" mewajibkan smua student ims dtg ke dinner ni..jgn xdtg nanti aku majuk n xnk support korang pnye bisnes or activity ag..[..hu3..korang kan supportive..cyg korang sume..]..

ok see u all at 8.30 pm ya!!tommorow will come and bring back 70's era..

No comments:

Post a Comment